Cabrio gamyba

"center">>Prieš šią scirocco jau esu važinėjęs su 4 scirocco ir planavau vieną iš turimų scirocco atiduoti tuningo meistrams kad gerokai pakeistų jos išvaizdą. Jau laukiant šių darbų pradžios,vieną gražų šeštadienį Saulius (scirocco klubo prezidentas) užsiminė, kad parduodamas šis, Lietuvoje retas scirocco egzempliorius. Apie jį jau buvau girdėjęs, bet matęs nebuvau. Ilgai negalvojęs, jau pirmadienį drauge su Sauliumi nulėkiau į Panevėžį jo pirkti. Radome stovinčią kaime, apsnigtą po medžiais; gerokai apleistą - bamperiai palaužyti, ratai surūdiję... Bet ko nepadarytum dėl scirocco.

001
002
004
005


Jau grįžtant namo jutau didelį aplinkinių susidomėjimą šiuo retu mūsų keliuose scirocco. Ir jau kūriau planus kaip jį perdarysiu. Tik grįžus į Vilnių, dar tą patį vakarą užsidegė variklis. Jį pirmiausia ir pakeičiau. Į galingesnį - 2.0 16v variklis. Tada ėmiausi išorės. Visų pirma buvo sutaisyti aplaužyti ir neprofesionaliai suremontuoti bamperiai, vietoje standartinių galinių lempų įdėtos 4 apvalios, priekyje posūkio žibintai perkelti į bamperį, panaikinti halogenai. Nuimtas spoileris, galinis valytuvas ir užvirinta spynelė, o automobilio atidarymui įstatytas elektros variklis. Durelėse panaikintos atidarymo rankenėlės, o jų atidarymas pajungtas prie signalizacijos. Įstatyti elektriniai langų pakėlikliai, taip pat valdomi nuo signalizacijos pultelio. Vietoje 2 valytuvų ant priekinio stiklo paliktas 1. Restauruoti gana platūs “Matig" firmos ratlankiai: R15-J9 priekyje ir R15-J11 gale. Jau pirmąkart pamačius šią scirocco, nepatiko jo spalva. Palikau geltoną spalva, tik atspalvis kitas.

006
006
007
008
009

"left">Jau pavasarį išriedėjo į Vilniaus gatves gerokai atnaujinta, graži , spindinti scirocco.
011
012
013
014
015
016
017
018
019
020
021
022
023

Visą vasarą buvo smagu su ja važinėtis, dalyvauti "drag" varžybose bei parodose. Bet jau kūriau planus, kaip ją dar kartą radikaliai pakeisti. Senokai svajojau apie cabrio. Rudeniop, kai sezonas jau baigėsi, ėmiausi šią idėją realizuoti. Visų pirma buvo įvirinti kėbulą stiprinantys lankai. Tada atėjo eilė pjaustymams. Buvo sunku, bet kartu ir džiugu imtis tokio darbo.
024
025
026
027
028
029
030
031
032
033
034
017
018
019
020
039
040
041
042

Nupjovus stogą, buvo pradėtas formuoti automobilio galas. Artėjant pavasariui automobilis įgavo naują išvaizdą. Deja, dėl laiko stokos nebuvo atlikti visi planuoti darbai ir teko pasitenkinti tik laikinai padarytu dermantininiu stogu.
043
044
045
046
047

Kadangi šis scirococo nėra vienintelis mano automobilis, jis skirtas tik laisvalaikiui ir su juo važinėjuosi tik gražiu oru, kai stogas nereikalingas. Deja mūsų trumpos vasaros neleidžia ilgai džiaugtis šiuo automobiliu. Kai pramogų ir smagių pasivažinėjimų metas baigiasi, artėja žiema - scirocco tobulinimo ir remonto metas. Šią žiemą planuoju dar patobulinti šį scirococo. Rezultatus galėsite įvertinti pavasari...